• Prevádzka: Minská 15, Martin, 036 08

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

www.pekarenlea.sk

1. Objednávka

Objednávku je možné zadať telefonicky, e-mailom, alebo online. Pokiaľ nie je objednávka vyrobená, je možné ju zrušiť telefonický na tel. čísle 0940 136 169, alebo osobne ju stornovať priamo na prevádzke Pekáreň Lea , Minská 15, Martin.

2. Platba

Platbu je možné zrealizovať:

a/ Osobne na prevádzke počas výdajných hodín (zverejnených na www.pekarenlea.sk), prípadne hotovosťou pri prevzatí tovaru pri dovoze.

          b/ Prevodom na účet. Po odoslaní objednávky pošlite Vašu platbu priamo na náš bankový účet. Na identifikáciu platby (variabilný symbol) použite číslo Vašej objednávky. Objednávka bude odoslaná až po prijatí platby na náš účet.

c/ Pre platbu na faktúru je potrebné vopred požiadať písomnou formou a túto žiadosť zaslať na email objednavka@pekarenlea.sk. Po schválení bude zákazník zaradený medzi zákazníkov platiacich na faktúru. Splatnosť faktúry je 14 dní, prípadne dohodou.

3. Dodacie a platobné podmienky v prípade dodania vlastným rozvozom.

Dodacie podmienky sa v tomto prípade dojednávajú individuálne.

4. Povinnosti predávajúceho

a/ Dodať správny druh a množstvo tovaru tak, ako bolo uvedené v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene. Adekvátne zabaliť tovar a dodať objednávku v dohodnutej lehote dodania. V prípade, že objednávku nie je možné splniť (dodať) bude zákazník kontaktovaný. V prípade, že objednávku nie je možné doručiť v dohodnutej lehote je zákazník kontaktovaný na dohodnutie ďalšieho postupu.

b/ Vystaviť a priložiť daňový doklad – pokladničný blok, prípadne faktúru na požiadanie písomnou formou na adresu spoločnosti, prípadne mailom na infopekarenlea.sk, alebo osobne na prevádzke.

5. Povinnosti kupujúceho

Prevziať objednaný tovar a zaplatiť za objednaný tovar.

6. Reklamácie

Reklamácie sú vybavované osobne na prevádzke, alebo telefonicky denne v čase od 10:00 do 18:00 na tel. č. 0940 136 169.

7. Záruka

Tovar je možné reklamovať ak nezodpovedá kvalite a druhu objednaného tovaru, pre reklamáciu musí byť zachovaných 75% objemu z tovaru. Na základe dohody so zákazníkom je vykonaná náprava (výmena tovaru, vrátenie peňazí, alebo iná kompenzácia).

8. Spôsob vrátenia tovaru

Osobne na adrese prevádzky, prostredníctvom vlastného rozvozu pekárne Lea, poštou (zásielku na dobierku neakceptujeme). Náklady za prepravu znáša kupujúci.

Spôsob vrátenia peňazí pri uznaní reklamácie: pri hotovostnej platbe za objednávku peniaze vrátime ihneď v hotovosti (bez ceny poštovného), pri bezhotovostnej platbe za objednávku peniaze (bez ceny poštovného) vrátime do 10 dní dobropisom na účet platiteľa.